مهدی نظری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دیدار، امیدواری تیم اروند خرمشهر برای صعود باعث می شود تا آنها مثل دیگر تیم ها بازی تدافعی نکنند که این وضعیت کار را برای شاهین آسان می کند.
وی بیان کرد: در این دیدار مسعود نظرزاده و رضا دهقان را نیز به دلیل محرویمت در اختیار نداریم ولی با این وجود برای صعود محکوم به برد در این دیدار سرنوشت ساز هستیم.
نظری افزود: سایر بازیکنان تیم نیز از قابلیت های فراوانی برخوردار هستند که این امر بدون شک می تواند جای خالی 2بازیکن تیم را پر کند.
وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت این دیدار از همه هواداران خونگرم شاهین انتظار داریم پرشورتر از بازیهای قبل و با صبر و حوصله تا دقیقه 90 تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.
نظری در ارتباط با بازی روز گذشته تیمش در برابر هف سمنان گفت: با توجه به فشردگی امتیازات در جدول، تیم هف سمنان آخرین شانس خود را در برابر تیم شاهین داشت و همین باعث شد بازی سختی برابر آنها انجام دهیم.
وی اضافه کرد: تیم هف سمنان تمام بازی های خانگی دور دوم پیروز شده بود و در این بازی هم با همین انگیزه وارد میدان شد، اما در برابر بازی منطقی و حساب شده شاهین موفق به کسب پیروزی نشد.
نظری یادآور شد: شاهین در بازی های خارج از خانه علاوه بر اینکه با برنامه بازی می کند به این خودباوری نیز رسیده که می تواند با امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.
وی گفت: در همین شرایط وقتی نیمه نخست را با یک گل از حریف عقب افتاده بودیم در نیمه دوم این گل را جبران کردیم تا برای صعود همچنان امیدوار باشیم.
شاهین هم اکنون با 13 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد و دوشنبه هفته آینده 25 اردیبهشت ماه به مصاف تیم اروند خرمشهر می رود.
شاهین در صورت برد با اختلاف سه گل در این دیدار و تساوی تیم های شهرداری تبریز و شهرداری همدان مستقیم به لیگ یک صعود می کند و در صورت برد هر کدام از تیم های یاد شده شاهین با کسب یک برد می تواند به مسابقه حذفی صعود به لیگ دسته یک راه پیدا کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.