به گزارش ایرنا، علی صالح آبادی روز سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد بوشهر به مناسبت روز معلم افزود: علت پیشرفت و عقب ماندگی جوامع در نوع حکمرانی آنهاست و تا مدل ذهنی و فکری جامعه دچار تغییر نشود، زندگی افراد نیز تغییر نمی کند.
وی اضافه کرد: درجامعه های متحول و رو به جلو، انسان های خردمند افراد توسعه گرا و خرد ورز را به عنوان وکیل خود انتخاب می کنند در همین ارتباط تغییر مدل ذهنی جامعه ضروری است.
صالح آبادی با تاکید براینکه فضای جدید حاکم بر دنیا را باید شناخت ادامه داد: برخی درگذشته زندگی می کنند اما دنیا تغییر کرده و جوان امروز را باید با مسائل روز قانع کرد.
وی با بیان اینکه مردم نیز سخن کسی را می پذیرند که با توجه به واقعیت ها سخن بگوید، افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی صندوق رای است که در رژیم طاغوت این موضوع به صورت حقیقی تحقق نمی یافت.
صالح آبادی اظهار کرد: امید به آینده باید همواره دردل جوانان زنده باشد، در زمان حاضر برای نگه داشتن این امید رای دادن بهترین و رای ندادن بدترین گزینه است.
این فعال سیاسی گفت: وقتی جامعه ای بیدارشد بهترین تصمیم را برای خود می گیرد و می تواند کشور را از بحران نجات دهد.
صالح آبادی یادآروشد: انقلاب اسلامی توانست دانشجویان وجوانان را به صحنه آورد و دانشجویان دهه 50 با حمایت و رهبری قاطع امام راحل با انگیزه در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب نیز جوانان درعرصه های مختلف حضور داشتند و توانستند نقش بسزایی در بسیاری از امور ایفا کنند.
صالح آبادی در باره نقش دانشگاهیان در ترغیب مردم برای شرکت گسترده در انتخابات گفت: دانشجو باید به فکر آینده و آینده نگر باشد برهمین اساس باید برای خوب زندگی کردن نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس باشیم.
مدیر مسئول نشریه ستاره صبح تاکید کرد: عدالت در پرتو مشارکت محقق می شود به همین دلیل اگر درجامعه مشارکت عمومی نهادینه و مستمر باشد آن جامعه به عدالت می رسد در غیر اینصورت جامعه دچار بی عدالتی می شود.
وی تاکید کرد: برهمین اساس با استفاده از فرصت تاریخی انتخابات باید آینده بهتری را برای جامعه رقم بزنیم.
صالح آبادی از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب بوده و سمت هایی همچون دبیرستاد بسیج اقتصادی کل کشور در دوران دفاع مقدس، قائم مقام وزیر مسکن را نیز عهده دار بوده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
6043/6047**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.