به گزارش ایرنا، علی صالح آبادی دوشنبه شب در جمع جوانان حامی حسن روحانی در بوشهر افزود: رئیس جمهوری باید به جای برخورد امنیتی با اعتراض دانشجویان، مشکل آنها را بررسی و حل کند.
وی با اشاره به عملکرد دولت های گذشته گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی ذهن امنیتی نداشت و دولت اصلاحات نیز در تمام شاخص ها از جمله اقتصادی و روابط بین المللی یکی از دولت های موفق پس از انقلاب است.
مدیر مسئول نشریه ستاره صبح بیان کرد: دردولت های نهم و دهم، رئیس دولت به کشورهای اروپایی نامه می نوشت، اما آنها جوابش را نمی دادند، می خواست به آن کشورها سفر کند، آنها نمی پذیرفتند؛ اما رئیس دولت اصلاحات به ایتالیا و فرانسه رفت و این سیکل در دولت اعتدال هم تکرار و قراردادهایی مهم بسته شد.
وی تاکید کرد: آیا ما قسم خوردیم که هواپیمای فرسوده و یا هواپیمای روسی و دست چندم سوار شویم؟ ملت می خواهند هواپیمای لوکس و مدرن سوار شوند.
صالح آبادی با بیان اینکه ارزش پول ملی مثل ناموس ماست و باید از آن محافظت کرد، گفت: شما یک دوره فرض کردید رئیس دولت نهم و دولتش خوب است و ما رای دادیم، چطور شد که مردم فهمیدند نباید به آن رای دهند ولی در سال 88 مسئولان وقت از رئیس دولت نهم دفاع کردند.
وی افزود: شماهایی که در دولت گذشته اوضاع اقتصادی، روابط تجاری و اجتماعی را بدتر کردید امروز به عنوان متهم باید پاسخگو باشید.
صالح آبادی با بیان اینکه اطرافیان حجت الاسلام ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همان اعضای کابینه دولت گذشته هستند، گفت:
آیا باید مردم باید یک تجربه شکست خورده را دوباره تجربه کنند و یا اینکه تجربه ای را که دستاورد خیره کننده ای داشته تکرار کنند.
صالح آبادی گفت: امروز گروه هایی هستند که با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات، مردم را از رای دادن مایوس می کنند؛ باید چشم ها را بازکرد زیرا این نظام و مملکت را به سادگی به دست نیاوردیم که خودمان برای خودمان بحران ایجاد کنیم.
وی در باره یارانه ها گفت: پرداخت یارانه از روز اول کاراشتباهی بود هرچند همه اقتصاد دانان هشدار دادند ولی پرداخت شد و این دولت نیز به دلیل تبعات اجتماعی این کار را ادامه داد.
مدیرمسئول نشریه ستاره صبح تاکید کرد: در هیچ جای دنیا رسم نیست که پول نقد بدهند بلکه باید تنها طبقات آسیب دیده حمایت شود.
این فعال سیاسی افزود: در این شرایط برخی از کاندیداها برای ثبت نام بیکاران سایت می زنند کاری که در برخی کشورهای اروپایی هم انجام می شود اما در شرایطی که مجلس شورای اسلامی اعلام می کند که ما هیچ افزایش اعتباری در زمینه یارانه نداریم، شما از کجا می خواهید پرداخت کنید.
وی تاکید کرد: پول نقد دادن اشتباه است، مردم فریب وعده های دروغین نامزدها را نخورند چون این کار شدنی نیست.
صالح آبادی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام محدودیت هایی که ممکن است وجود داشته باشد، صندوق های رای است، خطاب به جوانان گفت: ما می خواهیم شما جوانان آینده بهتری داشته باشید پس باید هوشیار باشید و بهترین گزینه را برای رای دادن انتخاب کنید.
وی افزود: مایوس نشوید و در انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری شرکت کنید، زیرا با رای دادن، شرایط به طور یقین تغییر می کند.
6043/6047/1860
خبرنگار: موناعیدان* تنظیم: خدانظرخواجه ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.