عزت الله ابراهیمی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: این مسابقات با حضور 15 تیم از کشور های اسلامی آذرماه سال جاری در مشهد برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این ارتباط تفاهم نامه ای میان آستان قدس رضوی و فدراسیون کونگ فوتوآ و هنرهای رزمی ایران منعقد شده تا خراسان رضوی بتواند با تهیه امکانات مورد نیاز میزبانی شایسته ای از مسابقات داشته باشد.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شمار ورزشکاران سازمان یافته فدراسیون کونگ فوتوآ و هنرهای رزمی در سال 94، 729 هزار نفر بود که با افزیش 25 درصدی در سال گذشته به 914 نفر افزایش یافته است.
وی ادامه داد: استان بوشهر نیز در رشته کونگ فوتوآ وضعیت خوبی دارد تا جایی که در مقطعی در بخش آقایان یک ملی پوش و در بخش بانوان 2 ملی پوش داشته و در سال 94 نیز مربی تیم ملی را یک بوشهری بر عهده داشت.
ابراهیمی در ارتباط با برنامه های حمایتی فدراسیون برای استان ها گفت: براساس برنامه مصوب فدراسیون 15 درصد اعتبارات در قالب چهار فصل به استانها پرداخت می شود.
وی یادآور شد: در زمینه حمایت های فنی نیز سعی بر این است با درخواست استان ها کلاس آموزش های مربیگیری و داوری برای آنها برگزار شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.