به گزارش ایرنا، مسئول کانون جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر در این ارتباط در جمع خبرنگاران گفت: این کافه انتخاباتی به همت جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب درکانون جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر شکل گرفته و هدف آن کمک کردن به مردم برای انتخاب بهترین گزینه در انتخابات ریاست جمهوری است.
محمد صادق بحرانی افزود: در این ارتباط به دنبال فراهم کردن فرصت گفت و گو و نهادینه کردن آن در بین قشرهای جوان جامعه هستیم که در قالب فعالیت کافه انتخابات این گفت و گو ها بصورت چهره به چهره رخ می دهد.
وی بیان کرد: حامیان هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری می توانند با هماهنگی قبلی تا 27 اردیبهشت ماه بعنوان روز پایانی تبلیغات انتخاباتی به میزبانی کافه انتخابات به ارائه برنامه های تبلیغاتی کاندیدای مدنظر خود در کافه انتخابات بپردازند.
بحرانی گفت: در این کافه انتخابات حامیان کاندیداها می توانند مطالب خود را بصورت گروهی ارائه و پخش مناظره های انتخاباتی یا مستند تبلیغی کاندیدای خود را انجام دهند.
وی تاکید کرد: کانون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر در حالی که محمد باقر قالیباف و حجت اسلام ابراهیم رئیسی را بعنوان 2 کاندیدا مورد حمایت دارد تلاش خود را برای برگزاری منصفانه فعالیت کافه انتخابات انجام خواهد داد.
بحرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قانون انتخابات کنونی یک قانون ناکارآمد است که نیاز به بازنگری در آن دیده می شود.
وی گفت: برای نمونه یکی از مشکلات آن آزادانه بودن ثبت نام برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری برای همه سنین است.
بحرانی اضافه کرد: کوتاه بودن زمان تبلیغات پیش بینی شده برای کاندیداها از دیگر قانون هایی است که نیاز به بازنگری در آن دیده می شود.
وی گفت: در شراط کنونی با توجه به فرصت اندک تبلیغات انتخاب درست تا حد زیادی از مردم سلب می شود که با برگزاری تبلیغات انتخابات در مدت زمان بیشتر می توانیم به انتخابات آگاهانه تر مردم کمک شایانی کرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.