به گزارش ایرنا، روابط عمومی منطقه 10 عملیات انتقال گاز استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از حمید خدری افزود: راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی تاثیر بسزایی در افزایش تولیدات گازکشور داشته است.
وی اضافه کرد: منطقه10 عملیات انتقال گاز، در زمان حاضر به طور میانگین روزانه 486 میلیون مترمکعب گاز به شبکه سراسری انتقال می دهد.
خدری ادامه داد: منطقه 10 عملیات انتقال گاز دربوشهر واقع شده و وجود بزرگترین پالایشگاههای گازکشور( مجتمع پارس جنوبی، جم، پارسیان) این منطقه را به گلوگاه انتقال گازتبدیل کرده است.
وی با اشاره به برنامه های این منطقه عملیات انتقال گاز بیان کرد: با اجرای برنامه های تعریف شده و فعالیت های منسجم، موفقیت های چشمگیری درسطح منطقه به دست آمد و امسال نیز برای انتقال پایدار، ایمن و پاک گاز برنامه ریزی شده است.
مدیرمنطقه 10 عملیات انتقال گاز درباره حجم پیگرانی انجام شده در لوله های انتقال در سال گذشته گفت: دربازه زمانی یاد شده 974 کیلومتر پیگرانی تمیزکننده و یکهزار و 98 کیلومتر پیگرانی هوشمند انجام شده است که این مهم درمقایسه با سال 94 بیش از 40 درصد افزایش داشته است.
خدری با اشاره به طراحی سامانه ای جدید گفت: این سامانه که حاصل ابتکار، خلاقیت وهمفکری گروهی کارکنان منطقه درامورهماهنگی ونظارت برانتقال گاز است آخرین وضعیت و اطلاعات دقیق ایستگاههای تقویت فشارگاز و شیرهای ارتباطی را به صورت دقیق نمایش می دهد.
وی پوشش سیستم های استاندارد مدیریتی ای ام اس و کاهش خطاهای داده ای را از مهمترین مزایای این سامانه عنوان کرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.