مهدی زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علت به تعویق افتادن این مسابقات شرایط نامساعد جوی و بویژه گرمای هوا در عسلویه در اردیبهشت ماه اعلام شده است.
وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات که قرار است با حضور 10 تیم از قاره های آسیا و اروپا انجام شود به
آذرماه امسال موکول شد.
رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به انتخاب حجت الله فریدونی قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی گفت: این انتخاب می تواند به ارتقا ورزش قایقرانی دراستان بوشهر کمک و زمینه برخورداری تیم ها از کمک های مالی برای اعزام به مسابقات را فراهم کند.
زارعی گفت: پارس جنوبی پیش از این نیز آمادگی خود را برای حمایت از قایقرانی استان بوشهر برای اعزام درون مرزی و برون مرزی اعلام کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کلاس های ویژه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بوشهری گفت: در این کلاس ها 350 نفر شرکت دارند که با استعدادیابی از آنها نفرات برتر با صلاح دید کادرفنی به عضویت تیم های ملی نوجوانان و جوانان در می آیند.
زارعی، در ارتباط با خسارت های وارده به هیات قایقرانی استان بوشهر در جریان آتش سوزی اخیر در دهکده گدرشگری بوشهر گفت: در این زمینه تاکنون مسئولان استان کمک نکرده اند.
وی یادآور شد: هم اکنون این هیات فاقد ساختمان اداری است و در کانتینر استقرار دارد که امید است با حمایت مسئولان زمینه استقرار آن در یک ساختمان در خورشان این هیات فراهم شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.