به گزارش ایرنا، عبدالرسول کازرونی روز شنبه در نشست تخصصی با مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستانهای گناوه و دیلم در گناوه افزود: مشورت و هم افزایی مربیان باعث ترویج آموزشهای مهارتی با کیفیت خواهدشد و برگزاری این نشست ها می تواند گامی موثر در راستای نیل به اهداف آموزشی باشد.
وی با تبیین سیاست ها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال جاری، گفت: تمامی سیاست های آموزشی این سازمان به سمت کیفیت بخشی و ساختاردهی نظام آموزشی پیش می رود که در این زمینه، همکاری و مشارکت و هم افزایی مربیان بیش از پیش مورد نیاز است.
کازرونی اظهارکرد: برگزاری منظم نشست های هم اندیشی و استفاده از تجربیات مربیان و کارشناسان در پیشبرد اهداف تعیین شده اثرگذار است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه آموزش، یکی از مهم‌ترین نیازهای افراد است و فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای برای مهارت‌آموزی افراد انجام می شود، اظهارکرد: توانمندسازی مربیان، به روز کردن تجهیزات آموزشی، شناسایی مربیان با انگیزه و علاقمند دراین زمینه مورد توجه قرار گرفته است.
وی گفت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای اقتصاد کشور و بویژه شتاب دهی به فرایند تولید و اشتغال زایی ضروری است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.