به گزارش ایرنا، محمد باقر عباسی سملی روز پنجشنبه در ستاد مرکزی روحانی در استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ستادهای تبلیغاتی روحانی ستادهای اخلاق و سلامت و راستی است و سعی داریم بیش از آنکه به دنبال تبلیغ برای فرد باشیم مروج مولفه های قانون مداری و اخلاق هستیم.
عباسی سملی ادامه داد: با آغاز فعالیت ستادهای روحانی از جمعه هفته گذشته ستاد جوانان نیز فعال شده و نشست هایی را با حضور جوانان در آن برگزار می شود که در کنار این برنامه ها به برگزاری تریبون آزاد برای بیان دیدگاه ها نیز اهتمام ویژه داریم.
وی در ارتباط با کارنامه دولت روحانی نیز گفت: در مقطعی که خطرات متعددی ایران سلامی را تهدید می کرد تورمی که می توانست منجر به فروپاشی اجتماعی شود دولت یازدهم بخوبی آن را کنترل کرد.
عباسی سملی یادآور شد: حداقل خواسته مردم در کشور اجرای قانون اساسی است که بابت تحقق این مهم نیز باید تاوان پس دهیم و شاهد یک سری بداخلاقی ها باشیم.
وی گفت: چنانچه بخواهیم عملکرد اقتصادی دولت روحانی را نادیده بگگیریم از رویکرد وی در سیاست خارجی نمی توان غافل ماند.
عباسی سملی ادامه داد: در توسعه رابطه سیاسی چنانچه به حالت قهر و خصومت با دنیا برآییم دنیا با ایران شوخی نداشته و جواب ما را خواهد داد با این حال دولت تدبیر و امید بسیاری از فضاهای ایران هراسی علیه را کاهش داد.
وی گفت: ایران در برابر آمریکا نیز با قدرتی مواجه است که هیچ حقی برای ما و حتی کشورهای دوست خود قائل نیست که این امر به اقتضای ساختار قدرت آنان است.
عباسی سملی ادامه داد: همواره شاهد تعارضاتی در شعار آمریکایی ها هستیم که در یک جا دم از حقوق بشر می زنند و در جایی دیگر نیز برای حمله عربستان به مردم آزادی خواه یمن تامین بمب می کند.
وی در باره سفر تبلیغات انتخاباتی روحانی به استان بوشهر گفت: این نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به احتمال قوی یک سفر تبلیغاتی به بوشهر خواهد داشت که در صورت قطعی شدن جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* دبیر: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.