به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز پنجشنبه در نخستین همایش مبلغات جهادی حوزه علمیه خواهران در بوشهر افزود: 10 مدرسه علمیه خواهران در استان بوشهر فعالیت دارد که با تدابیر پیش بینی شده امور مربوط به آنها با روند مطلوبی در دست اجراست.
وی بیان اینکه رسالت حوزه علمیه تربیت طلاب مهذب، با بصیرت و عالمه است بیان کرد: مدارس علمیه استان در چند سال اخیر از نظر کمی و کیفی رشد چشمگیر و قابل توجهی را تجربه کردند.
وی با تاکید بر نقش مهم تبلیغ در جامعه عنوان کرد: حوزه‌های علمیه در عرصه‌های مختلف تبلیغی باید حضوری فعال و با بصیرت داشته‌ باشند.
جمالی با اشاره به حضور مبلغان در مدارس افزود: حضور مبلغان در مدارس فرصتی برای اشاعه فرهنگ دینی در بین آینده‌سازان جامعه است که باید از این فرصت نهایت بهره مندی صورت گیرد.
وی پاسخ به شبهات و بیان مسائل و احکام را از جمله فعالیت مبلغان برشمرد و اظهارکرد: وجود مبلغان در تربیت دینی همراه با تعلیم و آموزش در نهاد آموزش‌وپرورش گره‌گشای بسیاری از شبهات و سئوالات دینی دانش آموزان در موضوع های مختلف است.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بوشهر همچنین از افزایش مبلغان جهادی در مدارس استان بوشهر خبرداد و گفت: در سال تحصیلی جاری 260 نفر از مبلغات جهادی در برنامه‌های اقامه نماز مدارس استان بوشهر حضور دارند که سال تحصیلی آینده این شمار به 300 نفر خواهد رسید.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.