حمید کللی فر روز چهارشنبه در ارتباط با بازی روز گذشته تیمش برابر نفت و گاز گچساران در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته 2 تیم ها بسیار نزدیک به هم بازی می کنند که این امر کار برای برد تیم ها را دشوار می کند.
وی بیان کرد: روی اتفاقات فوتبالی در نیمه نخست گل بدموقعی را متحمل شدیم که این باعث سخت تر شدن کار تیم شاهین و تغییر شیوه بازی این تیم شد.
کللی فر گفت: با این وجود همه توان خود را در نیمه دوم بکار گرفتیم و با گذاشتن سه مهاجم حملات خود را روی دروازه نفت و گاز گچساران افزایش دادیم که این تغییرات نتیجه داد و نتیجه بازی را با برد عوض کردیم.
وی ادامه داد: در این شرایط رو به ارسال توپ های بلند روی دروازه حریف آوردیم که این تغییر تاکتیک جان تازه ای به حملات شاهین بخشید.
کللی فر، در ارتباط با اخراج یکی از بازیکنان تیمش از زمین بازی گفت: در یکی از این اخراج ها تکل منجر به اخراج رخ نداد و بازیکن شاهین از ناحیه ران خود با بازیکن حریف برخورد کرد که این امر موجب اخراج شاهین و 10 نفره شدن تیم شد.
وی در ارتباط با سایر نتیجه های تیم های هم گروه شاهین گفت: در روز گذشته شهرداری همدان و شهرداری تبریز هر دو به پیروزی رسیدند ولی با این حال تیم شاهین بدون توجه به سایر بازی ها تلاش خود را برای کسب برد برابر 2 حریف بعدی خود انجام خواهد داد.
کللی فر گفت: در بازی آینده به مصاف تیم هف سمنان می رویم و چون آنها در خانه و بدون بازی در سیستم دفاعی وارد میدان می شوند می توانیم نتیجه لازم را از آن بازی بگیریم.
شاهین شهرداری بوشهر روز گذشته در هفته هشتم مرحله پایانی لیگ دسته دوم با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود نفت و گاز گچساران گذشت.
7212/ 6043 **
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.