به گزارش ایرنا، احمد عبدالله زاده سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران بمناسبت آغاز هفته معلم افزود:این واحدهای آموزشی در شهرهای دیر، آبدان، دوراهک و روستاهای تنگ خوش، لمبدان، حسن آباد و ملگه احداث شده است.
وی گفت: همچنین در این مدت اعتبارات تخصیص یافته آموزش و پرورش در بخش تعمیرات 2 برابر و در بخش هوشمند سازی مدارس 3 برابر افزایش پیدا کرده است.
مدیرآموزش و پرورش دیر به نقش افراد خیر درکمک به آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهارداشت: در دولت یازدهم موسسه علمی قلم چی 40 کلاس این شهرستان را هوشمند سازی کرد و شرکت متانول کاوه نیز 10 کلاس درس احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده است.
وی گفت: اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر در زمینه تجهیزات و سرمایشی مدارس همکاری خوبی داشته است طوری که سال گذشته 120 کولربین مدارس این شهرستان توزیع شد.
عبدالله زاده افزود: در چهار سال اخیر به میزان 100 میلیارد ریال تسهیلات به فرهنگیان متقاضی از طریق بانک های عامل و صندوق داخلی پرداخت شده است.
وی یادآورشد: تقدیر از فعالان عرصه خبر و رسانه ، جشن بزرگ فرهنگیان، تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از 6 معلم نمونه شهرستان، غباروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهید فرهنگی و بازنشسته، پرسش و پاسخ با حضور 80 نماینده فرهنگیان، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی از برنامه های شاخص هفته معلم شهرستان دیر است.
6045/7207** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.