به گزارش ایرنا، غلامعلی رجایی عصر سه شنبه در ستاد انتخاباتی حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برازجان مرکز شهرستان دشتستان افزود: انسجام و اقتدار ملی موجب دوام و بقای هر نظامی است که انتظار می رود مردم برای انسجام ملی و وحدت بیشتر در این انتخابات شرکت کنند.
وی، دلیل فروپاشی برخی از دولت ها و نظام ها را نبود انسجام دانست و گفت: مردم ایران همواره در عرصه های مختلف حافظ این انسجام ملی بوده اند.
رجایی با اشاره به همگرایی جریان اعتدال و اصلاحات و پیشتاز بودن استان بوشهر در زمینه رای به اصلاحات گفت: امید می رود مردم این استان این بار نیز در رای به جریان اصلاحات و اعتدال پیشتاز باشند.
این فعال سیاسی بیان کرد: قبل از دولت تدبیر و امید، کشور رو به سقوط حرکت می کرد و نوع نگاه به تحریم ها یک نوع شوخی بود.
وی گفت: در آن شرایط یک لاستیک هواپیما نمی توانستیم از کشورهای دیگر قرض بگیریم، در فرودگاه ها یک قطره سوخت به هواپیماهای ما نمی دادند، بیمه تحریم بود و بعضی از بانک ها هنوز تحریم هستند، با این وصف ما به طور قطع به سمت جنگ می رفتیم.
این فعال سیاسی افزود: ابتدا باید مرور کنیم که این دولت چه ویرانه ای را تحویل گرفت، دولت یازدهم توانست با برجام سایه جنگ را از کشور دور کند.
رجایی با بیان اینکه مگر می شود جلوی آزادی اندیشه را گرفت گفت: در دولت تدبیر و امید آزادی اندیشه به تمام معنا نمود یافت.
وی تاکید کرد: کسی که منطق دارد از حرف زدن نمی ترسد و ما هر جا حرف نزدیم ضرر کردیم.
رجایی ادامه داد: حتی اگردولت یازدهم برای کشور و مردم هیچ نتیجه ای هم نداشت، امروز رژیم اسرائیل، عربستان و ترامپ برجام را ضرری بزرگ برای خود تلقی می کنند پس برجام بعنوان بزرگترین دستاورد این دولت به شمار می رود.
وی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید سرسوزنی تخلف نکرد و این افتخار باید با انتخاب مجدد آن از سوی ملت تکرار شود.
رجایی با تاکید براینکه مردم غیور استان بوشهر 29 اردیبهشت باز هم حماسه می آفرینند گفت: اگر می خواهید راه آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه یابد همه مردم باید برای حسن روحانی یک ستاد باشند.
خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: محمد رستگار
7213/6047/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.