محمد نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم که هدایت آن را حمید پوربهی عهده دار است توانست با برتری در هر سه مسابقه خود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صعود کند.
وی بیان کرد: استقلال در این دور از مسابقات به عنوان میزبان هر سه تیم ستارگان بهمن شیراز، استقلال خوزستان و هیات فوتبال زاهدان را با شکست بدرقه کرد.
نجفی یادآور شد: حمید زارعی بازیکن تیم فوتبال استقلال توانست با زدن پنج گل بعنوان آقای گل مسابقات گروه پنج لقب گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عصر امروز نیز در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور شاهین میزبان نفت و گاز گچساران است که امید داریم با برد در این دیدار بتواند همچنان امید خود را برای صعود زنده نگه دارد.
نجفی افزود: هواداران نقشی تعیین کننده در بازی فوتبال دارند و با حضور پررنگ خود می توانند امروز یار دوازدهم شاهین در برابر حریف باشند.
وی همچنین با تبریک ابقا تیم ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم با وجود مشکلات مالی فراوان امسال در لیگ ماندگار شد و انتظار داریم با تفاهم و همدلی از هم اکنون در اندیشه یک حضور مقتدر در لیگ دسته اول کشور برای فصل آتی باشند.
شاگردان پوربهی که میزبان دور نهائی بودند موفق شدند با شکست تمامی رقبای خود با امتیاز کامل مقتدرانه به لیگ برتر صعود کردند.
آبی های بوشهری در گام نخست نماینده شیراز و در گام دوم نماینده خوزستان را شکست دادند و در نهایت در گام آخر نماینده زاهدان را هم شکست دادند و با 9 امتیاز به لیگ برتر صعود کردند.
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.