به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیداحمد احمدی در آیین گشایش ستاد خیزش مردمی این نامزد گفت: ستاد رئیسی متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست بلکه ستاد اعتلای ارزش های اسلامی و گفتمان انقلاب و رهبرمعظم انقلاب به نام کار و کرامت است.
وی افزود: رئیسی بنا به احساس تکلیف به نفع مردم و برای انقلاب پا به میدان انتخابات گذاشته است.
احمدی گفت: محل ستاد این نامزد باید به کلاس معرفتی و ارزشی و بصیرت افزایی تبدیل شود.
وی خطاب به اعضای ستاد این نامزد بیان کرد: در طول تبلیغات داشته های خود را بیان و منصفانه نقد کنید و از تخریب دیگر نامزدها بجد پرهیز شود.
مسئول ستاد انتخاباتی رئیسی در استان بوشهر گفت: اگر می خواهید در انتخابات موفق و نامزدتان رای بیاورد پویش ذکر صلوات در سطح شهرستان راه اندازی کنید.
وی از مسئولان و حامیان ستاد انتخاباتی رئیسی در شهرستان گناوه خواست تا مردم را برای حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنند.
مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر در این آیین گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) دراین استان از بین 6 نامزد رئیس جمهوری،حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف را به عنوان دو نامزد انتخاب و معرفی می کند.
مسئول ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر گفت: ستاد انتخاباتی قالیباف با شعار دولت مردم در این شهرستان گشایش می یابد و باید با اتحاد و همبستگی کامل نیروهای انقلابی از این نامزد حمایت کنیم.
حسین حیدری افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب دراین استان از بین 6 نامزد رئیس جمهوری، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف را به عنوان دو نامزد انتخاب و معرفی می کند و نگاه و اهداف این جبهه یکی است و هیچ اختلاف نظری در بین آنان وجود ندارد و هر آنچه که خداوند بخواهد مورد عنایت قرار خواهد گرفت.
وی گفت: قالیباف با شعار دولت مردم آغاز بکار کرده و با مدیریت جهادی و انقلابی و با اتحاد و همبستگی کامل نیروهای انقلاب، پیروزی بزرگ دیگری رقم خواهیم زد.
حیدری اظهارکرد: باید مراقب و هوشیار باشیم که 4 سال پیش تصمیم گیری سخت بود اما در این دوره باید بدانیم دنبال چه هدفی هستیم و به کسی رای دهیم که نگرانی های رهبری را ازلحاظ اهداف امام راحل و گفتمان انقلاب محقق و برطرف کند.
در این آیین ها حبیب بحریپما به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خیزش مردمی کار وکرامت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و سیدمحمد محسن موسوی دبیر شورای هماهنگی ستاد مردمی قالیباف در بندرگناوه و حسین کرمی مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در بندردیلم معرفی شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** دبیر: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.