به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام‌جمعه بوشهر دوشنبه شب در جشنواره معرفی برترین‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: طلاب حوزه‌های علمیه همواره بعنوان مبلغ دین باید کارکردی موثر داشته و در صحنه‌های سرنوشت ‌ساز و مهم حضور فعال و تعیین‌ کننده داشته باشند.
وی بیان کرد: ولایتمداری و تولید علم از دیگر وظایف طلاب حوزه‌های علمیه است و هرکدام از طلاب باید بتوانند کتاب هایی را تالیف و آنها را در حوزه های تدریس خود بکار گیرند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: تربیت طلاب ولایتمدار و بابصیرت، توجه ویژه به نیازهای علمی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، برنامه‌ریزی و اقدام در تمامی عرصه‌ها ازجمله رسالت‌های مهم حوزه علمیه محسوب می ‌شود.
حجت‌الاسلام‌ یوسف جمالی افزود: همچنین حوزه علمیه در تعمیق و تفهیم مفاهیم و مبانی اصولی انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی تمدن اسلامی، رسالتی اساسی و مهم بر عهده دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز بیش از 90 درصد زیرساخت‌های آموزشی مدارس علمیه خواهران در استان تامین ‌شده و عمده مدارس از امکانات مورد نیاز برخوردار هستند.
در جشنواره معرفی برترین‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیش از 140 نفر از خیرین و طلاب برتر در بخش‌های پژوهشی، علمی-آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و دوره‌های کوتاه‌مدت، با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.
7212/ 6043 **
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.