فریبا مددی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا در بوشهرافزود: از این شمار بدمینتون باز 16 هزار نفر آقا و مابقی آن بانوان هستند که در طول سال در قالب تورنمنت های مختلفی به فعالیت می پردازند.
وی بیان کرد: هر سال یک رویداد مهم بین المللی در این رشته در سطح کشور برگزار می شود که امسال شمار این رویدادها به 2 تورنمنت افزایش پیدا کرده است.
مددی ادامه داد: هر سال مسابقات جام دهه فجر به منظور گرامیداشت پیروی انقلاب اسلامی برگزار می شود که امسال علاوه بر این مسابقات، مسابقات بین المللی جوانان نیز با حضور کشورهای مختلفی آبان ماه به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.
وی گفت: در نخستین اعزام برون مرزی رشته بدمینتون در سال جاری نیز بازیکنان ثریا آقایی، سارا دلاوری و امیر جباری همراه با مربی تیم ملی سحر زمانیان پنج اردیبهشت ماه به مسابقات آسیایی چین اعزام شدند.
مددی یادآور شد: در مسابقات آسیایی یکی از بانوان توانست با پیروزی در دور مقدماتی در بین 32 نفر برتر قرار گیرد.
وی در ارتباط وضعیت رشته بدمینتوان دراستان بوشهر نیز افزود: این استان یکی از استان های مستعد در زمینه این رشته ورزشی است و فدراسیون برای ارتقا سطح کیفی بدمینتون آماده برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری و داوری است.
مددی گفت: استان بوشهر در سال های نه چندان دور بازیکنانی را در سطح تیم ملی داشته که با تدابیر لازم سعی داریم این جایگاه بار دیگر به بدمنتون استان بوشهر برگردد.
وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت خوب میزبانی بوشهر فدراسیون آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی بدمینتون در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بوشهر دارد.
مددی یادآور شد: فدراسیون بدمنتون در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی این رشته ورزشی در سطح استان ها برنامه های متنوعی را تدارک دیده که براساس تقویم مصوب فدراسیون در طول سال اجرا می شود.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.