به گزارش ایرنا، خسرو دهقانی روز دوشنبه در آئین افتتاحیه ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در بوشهر افزود: مهم ترین معضل و مشکل جامعه کنونی ما هم اکنون موضوع اقتصاد است و در این راستا رقبا نیز در صددند که با تمرکز بر اینکه دولت کارایی اقتصادی لازم را نداشته آن را تخریب کنند.
وی بیان کرد: ملت هنوز فراموش نکرده اند که اقتصاد در چه شرایط اسفباری تحویل دولت تدبیر و امید شد و در آن روزها تورم فراتر از 40 درصد و میزان رشد اقتصادی به منفی 6.8 رسید.
دهقانی ادامه داد: با این وجود امروز شرایط تغیر کرده و اقتصاد کشور با آمدن دولت تدبیر و امید مسیر آرامش را پیش گرفته است.
وی با اشاره به اینکه پوپولیسم امروز مهم ترین خطر در حوزه سیاست داخلی و خارجی است گفت:یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در روزنام نویسی و در مناظره ها اعلام کرد حجم اقتصاد کشور و تولید ناخالص داخلی را 2.5 برابر و پنج میلیون شغل ایجاد می کند چنین دیدگاهی بیانگر این است که کشور را فاقد اقتصاد دان و نخبه فرض می کنند که چنین ادعای واهی را مطرح می کنند.
دهقانی ادامه داد: آنهایی که به سفارت عربستان در تهران حمله ور شدند با این سیاست نمی توانند ایغاد شغل در کشور داشته باشند.
وی گفت: هنوز سکوت گورستانی و قبرستانی کشور در چهار سال پیش را بخوبی بیاد داریم و می دانیم که وضعیت ناگواری به مطبوعات و دانشگاه های کشور تحمیل شد.
دهقانی ادامه داد: مخالفان دولت همچنین مدام برجام را ناموفق جلوه می دهند و آن را قرارداد ترکمانچای و گلستان می نامند ولی فراموش کردند که زیر بند هفت حقوق بین اللمل قرار گرفت که در قالب آن آمریکا می توانست با توسل به زور یک اجماع جهانی را علیه ایران بسیج کند که انجام آن به زیرساخت ها و منافع ملی کشور آسیب جدی وارد می کرد.
دهقانی یادآورشد:چنانچه مخالفان دولت دم از اخلاق و راستگویی می زنند شایسته است در موضوع واردات هواپیمای مسافربری ایرباس نیز صداقت از خود به خرج دهند و چوب لای چرخ دولت نگذارند.
وی گفت: آنها چنانچه دم از اخلاق می زنند هیچگاه نباید گرفتن مجوز تیراندازی در دانشگاه را بعنوان افتخارات خود قلمداد کنند.
دهقانی ادامه داد: این هنر اصلاحات است که با وجود تندروی های اصولگرایان لاریجانی ها و مطهری ها را با خود همراه کرده است .
دهقانی ادامه داد: بتازگی جبهه اصولگرایان معتدل نیز در گروه حامیان دولت روحانی قرار داده که این امر نیز یک افتخار برای گروه های سیاسی حامی دولت است.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.