به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در سومین نشست اعضای هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر که به صورت ویدئو کنفرانس باستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد افزود: در همه مراحل و فرایندهای انتخابات باید مر قانون ملاک عمل و تصمیم گیری دست اندرکاران انتخابات باشد.
وی یادآورشد:چشم پوشی نکردن از موارد جزیی در امر انتخابات باید سرلوحه کار باشد چرا که رودربایستی از آفت های اجرای انتخابات است و نباید مجریان انتخابات دچار این آفت شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارداشت:همگرایی فرمانداران و بخشداران با هیات های بازرسی از ضرورت های برگزاری باشکوه انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری است .
گراوند ادامه داد: فرمانداران و بخشداران مسئول حسن برگزاری انتخابات و اجرای آن هستند و قانونگذار در کنار آنها مجموعه بازرسان را نیز پیش بینی کرده است.
وی با بیان اینکه بازرسان کاری حساس و مهم در اجرای انتخابات دارند، تصریح کرد: در امر انتخابات هر جا احساس کنیم فردی در مسیر قانونی درست عمل نکرده، تصمیم لازم برای برخورد گرفته می شود.
گراوند با بیان اینکه کار هیات بازرسی کمک به انجام درست اجرای انتخابات است، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، همه اعضای بازرسی و مجریان در برگزاری سالم این همه پرسی با حساسیت اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارداشت:بازرسان در کنار مجریان و ناظران انتخابات کار نظارتی را انجام می دهند به همین دلیل آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات از سوی اعضای هیات بازرسی ضروری است.
عباس قلی پور مدیرکل دفترحقوقی و بازرسی استانداری بوشهر نیز با اشاره به اهمیت جایگاه بازرسان در انتخابات پیش روگفت:تلاش می شود با رویکرد پیشگیرانه و با کمک هیات های بازرسی انتخابات باشکوهی را شاهد باشیم.
در این نشست شجاعان رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کشور از طریق ویدئو کنفرانس فرایند مختلف برگزاری انتخابات الکترونیک را تشریح کرد.
6045/6047**خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.