خدارحم گزدرازی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درصورتی که فرد یا افراد و گروههایی قصد بی نظمی و اخلال در نظم عمومی در هنگام تبلیغات ، روز اخذ رای ، بعداز شمارش و اعلام نتایج را داشته باشد برابر قانون بشدت برخورد می شود.
وی اظهارکرد: دستگاه قضایی در راستای وظیفه ذاتی خود با هیچ فرد یا گروهی بدون درنظر گرفتن اینکه عضو چه گروه و یا حزبی باشد برخورد جدی می کند.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه بر مطالعه دقیق قوانین و مقررات انتخابات توسط نامزدهای داوطلب و اعضای ستادها تاکید کرد و گفت: رعایت اخلاق اسلامی و خودداری از تخریب و اهانت ، پرهیز از هرگونه شایعه و وعده های غیرقابل انجام و بدور از نظر کارشناسی در تبلیغات و پای بندی به مقررات و قوانین انتخاباتی در فضای مجازی باید مدنظر آنان قرار گیرد.
وی ادامه داد: دعوت مردم به آرامش همراه با شور انتخاباتی و رعایت قوانین و مقررات توسط متولیان اصلی ستاد و نامزدها، رعایت نظم و انضباط و پرهیز از سدمعبر ،رعایت حقوق مردم و عدم تجمع بدون مجوز از دیگر نکاتی است که باید نامزدها و هواداران و ستادها به آن اهتمام جدی ورزند.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: رعایت اصل بی طرفی مسئولان هیات نظارت، اجرایی و اعضای صندوق های اخذ رای، پرهیز از تبلیغات علیه یا له نامزدها در ادارات و سازمان های دولتی در ساعت اداری توسط کارکنان و استفاده نکردن از امکانات دولتی در تبلیغات برای نامزدها از دیگر نکات حایز اهمیت است که باید به آنان توجه شود.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری و نشانه رشد و شکوفایی هر کشور است، تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی نمادی از دموکراسی است که ریشه در اعتقادت مذهبی، اجتماعی و سیاسی دارد و این مهم مرهون امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری، شهدا، ایثارگران و حضور پرشور مردم است.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: مردم همیشه درصحنه و غیور ایران اسلامی در این دوره از انتخابات همانند گذشته در راستای فرامین رهبرمعظم انقلاب و کمک وهمیاری تمامی دست اندرکاران و مجریان با حضور حداکثری و پرشور خود در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت یک بار دیگر حماسه ای باشکوه خواهند آفرید.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت اله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.