سید اسماعیل موسوی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فرصت تبلیغات زمان مناسبی برای بیان ظرفیتها و توانمندیهای افراد است تا مردم ضمن شناخت نامزدها بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تصریح کرد: طرفداران نامزدها از تخریب و توهین نسبت به کاندیدای طرف مقابل پرهیز کنند.
موسوی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها در این شرایط حساس ضروری است.
وی در خصوص فعالیت تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی در استان بوشهر گفت: براساس قانون پس از انتشار اسامی داوطلبان نامزدها به صورت رسمی از جانب وزارت کشور، فعالیت تبلیغاتی نامزدها آغاز می شود.
موسوی بیان کرد: دراین دوره اسامی نامزدها در31 فروردین معرفی و از همان زمان تبلیغات نامزدها آغاز و تا 27 اردیبهشت ادامه دارد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: در این مدت داوطلبان می توانند ستاد تبلیغاتی در مراکز استانها و شهرستان دایر کنند و با معرفی مسئول ستاد به فرمانداریها به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کنند.
وی تصریح کرد: فعالیت تبلیغی برخی از نامزدها شروع شده و انتظار می رود باتوجه به فرصت باقی مانده تا روز پایان تبلیغات انتخابات این فعالیتها ادامه داشته باشد.
موسوی یادآور شد: قانونگذار مشخص کرده مسئولان ستادهای تبلیغاتی هر نامزد در شهرستانها به فرمانداریها معرفی شوند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: نامزدهای انتخابات می توانند علاوه بر ستاد اصلی ستادهای فرعی دیگری شامل خواهران و برادران با مسئولیت ستاد تبلیغاتی اصلی تشکیل دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان 29اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.