دبیر برگزاری نمایشگاه 'اردیبهشت، معلم، گل' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: آثار ارائه شده در قالب صنایع دستی دریایی با یک رویکرد متفاوتی نسبت به سایر اثرهای ارائه شده با استفاده محصولات دریایی است.
زهره بصری بوشهری افزود:آثار پیش بینی شده برای این نمایشگاه نزدیک به 200 اثر است که به دلیل کمبود فضا موفق به ارائه همه آثار برای بازدیدکنندگان نشدیم.
وی اضافه کرد: آثار ارائه شده اثر هفت هنرمند ازگروه هنرپویان دستان بوشهر و ترکیبی از صدف و با تصویر پشت زمینه نقاشی است که با رنگ بندی های زیبایی در هم نقش بسته اند.
بصری بوشهری ادامه داد: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری از ساعت 17 تا 22 در محل گالری هنری آریادخت (واقع در ساحل بوشهر مقابل پارک پرندگان) پذیرای بازدید کنندگان است.
وی یادآورشد: به مناسبت گرامیداشت روز معلم برای فرهنگیان نیز تخفیف ویژه لحاظ شده است و امیدواریم مزین شدن نام این نمایشگاه به نام معلم گامی کوچک در راستای پاسداشت آنان بعنوان شمع های فروزان گیتی قلمداد شود.
آثار ارائه شده در نمایشگاه یاد شده آثاری از هنرمندان مسیح موسوی زادگان، شیرین بهرامی، فاطمه دهداری، مرضیه رفاهی، پریا حمزیان و مریم کامرانی نیا است.
گروه هنری 'هنرپویان دستان' بوشهر از شهریور ماه 1395 با همکاری جمعی از دانش آموختگان بوشهری رشته های صنایع دستی، گرافیک و هنرهای سنتی کار خود را آغاز و تاکنون سه نمایشگاه برگزار کرده است.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.