نادر شفیع خدایی روز پنج شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال کاهش سرعت وزش باد، از ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر بویژه سواحل شمالی و مرکزی کاسته شده است.
وی بیان کرد: تنها در بخش هایی از سواحل جنوبی استان بوشهر به سبب تداوم وزش باد ، دریا همچنان متلاطم است که پیش بینی می شود با فروکش کردن وزش باد، از فردا در همه نقاط دریا شرایط برای ترددهای دریایی مهیا شود
شفیع خدایی ادامه داد: همچنین با فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در برخی نقاط استان بوشهر دور از انتظار نیست.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و رعدو برق پیش بینی می شود.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت جهت باد بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 سانتیمتر پیش بینی شده که از فردا در همه سواحل استان 30 تا 60 سانتیمتر خواهد بود.
7212/6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.