به گزارش ایرنا، سید میثم موسوی نژاد عصرچهارشنبه درحاشیه آیین آغاز به کار حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شعبه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: به همین منظور شعبه های حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با هماهنگی ستاد اصلی انتخاباتی روحانی در همه استانهای کشور افتتاح شده است.
وی اضافه کرد: همه اعضا و هواداران حزب اتحاد ملت ایران اسلامی دراین روزها نسبت به معرفی و دفاع از برنامه ها و موفقیت های دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته اقدام می کنند.
موسوی نژاد یادآورشد: انتخابی که مردم در سال 92 انجام دادند و حضوراصلاح طلبان در کنار روحانی تصمیم درستی بود.
وی گفت: پس از چهار سال با حمایت و پشتیبانی از این تصمیم فکر می کنیم کشور با وجود همه کمبودها و مشکلاتی که در زمینه اقتصادی و اجتماعی با آن روبه رو است، در مسیر درستی قرار گرفته است و با برنامه ریزی دراز مدت برطرف خواهد شد.
موسوی نژاد افزود: عقلانیت در سیاست خارجی، به نتیجه رسیدن برجام، احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وجود برنامه کلان برای مدیریت کشور از دستاوردهای دولت روحانی است که نتایج آن را در سال های بعد خواهیم دید.
وی ادامه داد: افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی در دولت یازدهم پس از مدتها توقف باعث افزایش درآمد، شکوفایی اشتغال منطقه و رفع بسیاری از نیازهای کشور خواهد شد.
موسوی نژاد بیان کرد: هیچ دولتی نمی تواند دریک دوره چهارساله برنامه های خود را بطور کامل به نتیجه برساند.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: دولت یازدهم در دو سال و نیم اول تا به نتیجه رساندن برجام مشغول رفع مشکلات جدی به جا مانده از دولت قبل بود و بسیاری از اقدماتی که باید آغاز می شد قبل از توافق نامه برجام امکان اجرا نداشت.
وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید تنها یک سال و نیم فرصت در اختیار داشته است و اگربه این دولت چهار سال دیگر فرصت داده شود برنامه هایش را بطور کامل به نتیجه می رساند.
موسوی نژاد ادامه داد: تغییرسریع مدیریتی از مشکلات کشور است که باعث می شود بسیاری از برنامه ها از دسترس خارج شود ومعتقدم با انتخاب دوباره روحانی برنامه هایی که آغاز شده به پایان خواهد رسید.
وی بیان کرد: با وجود اینکه دولت مستقر است ولی در شرایط نابرابر قرار دارد و امکانات ملی برای معرفی و اطلاع رسانی عملکرد خود دراختیار ندارد، علاوه براین یک تلاش سازمان یافته نیز توسط مخالفان دولت بویژه در یک سال اخیر برای پنهان کردن دستاوردهای رسمی دولت آغاز شده است.
موسوی نژاد گفت: این جریان تلاش می کند با بزرگنمایی مشکلات که بسیاری از آنها ممکن است به دولت یازدهم هم ارتباط نداشته باشد، مردم را از اقبال به این دولت منصرف کند.
وی اظهار کرد: امروزیکی ازدستاوردهای این دولت که مردم بخوبی از آن استفاده می کنند و در شرایط غیبت سایر رسانه ها به کمک دولت آمده است، فضای مجازی است.
وی یادآورشد: تلاش می شود با تولید محتوا و پاسخگویی به سئوال های اصلی که در مورد روحانی وجود دارد و انتشارآن به وسیله مردم و رسانه های مجازی این مظلومیت دولت در بخش رسانه جبران شود.
موسوی نژاد افزود: ستاد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در هماهنگی کامل با ستاد روحانی است اما برای اینکه این تشکل های کوچک قدرت مانور بیشتری داشته باشند در کنار آن ستاد در صحنه های تبلیغاتی حضور دارد.
موسوی نژاد یادآور شد: براساس نظر امام راحل و براساس قانون اساسی همه چیز باید با نظر و رای مردم انجام شود.
وی تاکید کرد: برهمین اساس ما به حضور مستمر و آموزش جدی مردم برای مشارکت هرچه بیشتر نیاز داریم.
موسوی نژاد گفت: بعد از 38 سال از عمر انقلاب شاهدیم که مشارکت مردم در انتخابات های مختلف بیشتر، هوشمندانه تر و غافلگیرانه بوده است.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه مردم همیشه تصمیم درست تر گرفته اند گفت: انتظار می رود همانطور که در سال 92 و 94 مردم هوشمندانه در انتخابات شرکت کردند و تصمیم درستی در تصحیح رفتار سیاسی کشور گرفتند این تصمیم در سال 96 نیز تکرار شود.
وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری اساس جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد به همین دلیل مشارکت پرشور مردم در این عرصه ضروری است.
موسوی نژاد، در باره حضور اسحاق جهانگیری بعنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: انتخاب شدن و انتخاب کردن حق هر کسی است و حضور جهانگیری در این عرصه نیز حق است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه کسانی که امروز با دولت یازدهم مخالفت می کنند در مقابل منحل کردن سازمان مدیریت و برنامه ریزی بعنوان اقدامی نابخردانه در دولت نهم سکوت کردند که این اقدام باعث شد بخش عمده ای از منابع نفتی کشور در دوره هشت ساله دولت های نهم و دهم به دلیل نداشتن نظام برنامه ریزی متمرکز و تصویب برنامه ها از بین بروند و به 200 مصوبه بدون هیچ پشتوانه ای تبدیل شود.
6047/6045/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.