به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر به نقل از سرهنگ فرج شجاعی اعلام کرد: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو طی هفته گذشته و شکایت شماری از شهروندان بوشهری این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی شیوه و شگرد سارق و همچنین بازبینی فیلم های دوربین مداربسته مشرف به محل وقوع و تطبیق تصاویر استخراج شده از بانک های اطلاعاتی، سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
شجاعی گفت: متهم در بازجویی های اولیه پلیس به 18 فقره سرقت قطعات و وسایل داخل خودروی شهروندان در سطح شهر بوشهر اعتراف کرده و اظهار داشت که کلیه اموال سرقتی را به شخصی در شهرستان دشتستان فروخته است.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه با بازرسی از خودروی متهم مقداری از اموال سرقت شده کشف شد، اظهارداشت: متهم با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد و در حال حاضر تلاش برای دستگیری همدست سارق نیز ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان نیز گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان یک نفر سارق حرفه ای را که تاکنون به سه فقره سرقت خود اعتراف کرده دستگیر کردند.
سرهنگ جوشن سهرابی افزود:پلیس آگاهی شهرستان تنگستان در راستای مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت ها به خصوص سرقت اماکن خصوصی تلاش وسیع و گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان در پیش گرفته است.
وی بیان کرد: در این راستا با تحقیقات و بررسی های شبانه روزی یک سارق حرفه ای شهرستان دستگیر برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.
سهرابی اضافه کرد: متهم در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب سه فقره سرقت اماکن خصوصی در بخش ساحلی اعتراف و اظهار داشته که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر اقدام به سرقت می کرده که در همین راستا وی با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد.
وی گفت: از شهروندان انتظار می رود تا در مواقعی که از محل کار و مغازه و منازل در حال ساخت خارج می شودند از وسایل بازدارنده و قفل های مناسب استفاده کنند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.