سرپرست دفتراموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در ارتباط با این 2 نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا گفت: این نمایشگاه ها در راستای اجرای طرح نشاط اجتماعی جشنواره فرهنگی اجتماعی ' شهرآبی' مورد افتتاح قرار گرفته است.
عباس برزگرزاده افزود:نخستین دوره جشنواره 'شهرآبی' با همکاری 9 دستگاه اجرایی شامل بهزیستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هلال احمر، نیروی انتظامی، حوزه هنری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی ودفتر امور اجتماعی استانداری برگزار می شود.
وی بیان کرد: نمایشگاه های جشنواره شهر آبی از پنج اردیبهشت ماه از ساعت 20 تا 23 واقع در پارک شورای شهر بوشهر و فاز سوم پارک خور گناوه پذیرای بازدیدکنندگان است.
برزگرزاده ادامه داد: نمایشگاه های جشنواره شهر آبی بوشهر و گناوه هر کدام به ترتیب در قالب 29 و 14 غرفه دایر شده که در نمایشگاه بوشهر 14 سازمان مردم نهاد و در نمایشگاه گناوه پنج سازمان مردم نهاد فعالیت دارند.
وی گفت: نمایشگاه بوشهر با 160 و نمایشگاه گناوه نیز با حضور 40 نفر عضو فعال از سازمان های مردم نهاد به فعالیت می پردازند که شمار اعضای گروه های هنری آن مانند گروه تئاتر، موسیقی و فیلم نیز به ترتیب در 2 نمایشگاه بوشهر و گناوه 58 و 25 نفر است.
برزگرزاده ادامه داد: عمده هدف برگزاری جشنواره شهرآبی استفاده از ابزارهای هنری مانند تئاترخیابانی، موسیقی زنده، نمایشگاه عکس، نمایش فیلم کوتاه، کارگاه نقاشی و بازیهای بومی - محلی برای مقابله با آسیب های اجتماعی و همچنین اجتماعی کردن شناخت آسیب هاست.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.