به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر روز سه شنبه دراین همایش گفت:با همه مشکلاتی که به کنکور وارد است تاکنون به عنوان یک نسخه برای بررسی وضعیت آموزش کشور و ابزار سنجش برای ورود به دانشگاه ها مطرح است.
ناصر کرمی افزود: هر مسئول و مدیر مدرسه با دید کارشناسی و با برنامه ریزی های لازم جهت ارتقابخشی به درصد کمی و کیفی موفقیت دانش آموزان تلاش می کند.
وی یادآورشد: در بررسی فرصت ها و تهدیدهای کنکور در جامعه باید بیش از همه به فرهنگ خانواده ها و همراهی والدین با مسئولان و مدیران توجه داشت.
کرمی گفت: چه بسا علت برتری برخی از استانها نسبت به سایرین امکانات و وضعیت مالی و اقتصادی آن استان نیست بلکه بستگی به آگاهی و مسئولیت پذیری مردم و مسئولان دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: بررسی فرصت ها، تهدیدها و وضعیت و جایگاه هر شهرستان و برنامه ریزی لازم می تواند در ورود دانش آموزان به دانشگاه ها و رشته های برتر موثر واقع شود.
در این همایش کارگاه تخصصی با موضوع نقش و وظایف عوامل و نیروی انسانی درموفقیت تحصیلی و کنکور سراسری، نقش و وظایف خانواده و مشاوره در موفقیت تحصیلی و کنکور سراسری، انتخاب رشته، آزمون های آزمایشی و نقش آن در موفقیت کنکوری ها و برنامه ریزی سالانه کنکور و اصول نظارت بر روند اجرایی آن انجام شد.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.