به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، محسن مقدس در دومین نشست تخصصی کمیته کارشناسی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر افزود: آموزش در عرصه فعالیت‌های انتخابات در فضای مجازی در حل مشکلات و پیشگیری از تخلف ها تاثیرگذار است.

معاون دادستان بوشهر با تاکید بر رعایت قوانین و دستورالعمل‌های فضای مجازی برای جلوگیری از تخلف های انتخاباتی گفت: تمام افرادی که در قالب سایت‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های مجازی مشغول به فعالیت هستند مسئول محتوای منعکس شده در فضای یاد شده هستند.

وی افزود: کمیته کارشناسی برای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر مسئول سالم نگه داشتن فضای انتخاباتی و رقابت‌های سالم کاندیداهاست.

مقدس بیان کرد: برای فراهم ‌شدن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه با حضور هرچه بیشتری مردم در پای صندوق های اخذ رای پیشگیری از وقوع جرم مورد توجه جدی همه دست اندرکاران امر انتخابات است.

معاون دادستان بوشهر گفت: تخلف های انتخاباتی در عرصه‌های مختلف از جمله فضای مجازی در شعبه ویژه قضایی استان رصد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌ شود.

وی تاکید کرد: تا پایان انتخابات 29 اردیبهشت کمیته بررسی جرائم انتخاباتی در بوشهر هر هفته سه بار برای تامین امنیت انتخابات و برخورد جدی با متخلفان حوزه فضای مجازی تشکیل می‌ شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627623
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.