به گزارش ایرنا فرماندار دشتی در آئین بهره برداری از پایگاه سلامت شهر شنبه گفت: یکی از مهمترین دستاوردها و خدمات دولت تدبیر وامید اجرای طرح تحول نظام سلامت است.
غلامرضا مهرجو افزود: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه خدمات درمانی و بستری در بیمارستان ها ومراکز درمانی دولتی بطور چشمگیری کاهش یافته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتی نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال 93 آغاز شد که بعد از وقفه ای در سال گذشته تکمیل شد.
دکتر اصغر بحرانی افزود: برای ساخت پایگاه سلامت شهر شنبه چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: پایگاه سلامت شنبه با زیر بنای 155 متر مربع خدمات بهداشتی و درمانی به سه هزار نفر جمعیت تحت پوشش این پایگاه ارائه می دهد.
بحرانی همچنین در آئین گشایش نمایشگاه غذاهای محلی و دستاوردهای سلامت در دشتی گفت: این نمایشگاه شامل غذاهای محلی و بومی و فعالیت و خدمات رابطین و داوطلبین بهداشت شهرستان دشتی است.
وی افزود: مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه ترویج ومعرفی غذاهای محلی شهرستان دشتی واستان بوشهر به نسل جدید وجوانان بوده است.
بحرانی اضافه کرد: این غذاها سالم و مقوی ، فاقد چربی ،قند و مواد شیمیایی مضر است و برای سلامتی بدن مفید و بی خطر است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه فعالیت و خدمات رابطین سلامت در قالب عکس و تراکت معرفی شده است.
بحرانی یادآورشد: رابطین سلامت شهرستان دشتی در سال 94 رتبه دوم و سال 95 نیز رتبه برتر استان بوشهر را کسب کردند و داوطلب نمونه کشوری از استان بوشهر نیز از روستای میانخره دشتی بوده است.
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.