به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ ابراهیم عرب زاده اعلام کرد: با افزایش سرقت وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان بوشهراین مهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس، ماموران انتظامی کلانتری 11 باغ زهرا یک نفر از سارقان را در سطح شهر بوشهر شناسایی و به صورت غافلگیرانه ای دستگیر کردند.
عرب زاده افزود: متهم بعد از دستگیری و انتقال به مرکز پلیس، در بازجویی های اولیه به هشت فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.
وی ادامه داد: همچنین در پی سرقت از خودروی یکی از شهروندان ،ماموران انتظامی شهرستان با بکارگیری شگرد های خاص پلیسی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای و دستگیری وی شدند.
عرب زاده افزود: متهم پس از دستگیری در اظهارات خود به انجام 6 فقره سرقت وسایل خودرو در سطح شهر بوشهر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان نیز از کشف یک محموله روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد.
رهام رضایی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده تریلر حامل روغن خوراکی مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی بیان کرد: ماموران در بررسی مدارک خودرو و بازدید از محموله، متوجه غیر قانونی و جعلی بودن مدارک گمرکی شده و در بازرسی از قسمت بار تریلر تعداد 11 هزار و 460 بطری روغن خوراکی خارجی قاچاق را از آن کشف و ضبط کردند.
رضایی گفت: براساس برآورد صورت گرفته ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و 400 میلیون ریال است که در این ارتباط راننده کشنده تریلر دستگیر و به همراه محموله کشف شده تحویل مرجع قضائی شد.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.