به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان بوشهر قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است اظهار داشت:  خرید  حمایتی  محصول گوجه‌فرنگی از کشاورزان استان بوشهر  در پی افت قیمت  از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد و کشاورزان بیش از 70 هزار تن محصول خود را به مراکز خرید تحویل دادند.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات گوجه فرنگی‌کاران استان بوشهر آغاز شد تصریح کرد: در مرحله نخست پرداخت مطالبات گوجه فرنگی‌کاران بیش از 74 میلیارد ریال به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر با اشاره به اینکه در این مرحله 31 درصد مطالبات گوجه‌فرنگی‌کاران استان بوشهر پرداخت می‌شود خاطر‌نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده 31 درصد مطالبات کشاورزان در حال پرداخت است.

قنبری با بیان اینکه کشاورزانی‌که مدارک خود را تحویل مراکز خرید داده‌اند مطالبات خود را دریافت می‌کنند افزود:  تاکنون اسناد 5 هزار و 820 محموله به میزان 60 هزار و 862 تن گوجه فرنگی تحویل شده توسط کشاورزان شهرستان‌های دشتی، تنگستان، دیر، جم، کنگان و عسلویه در سامانه مراکز خرید ثبت شده است.

 وی تصریح کرد: خرید حمایتی  گوجه فرنگی کشاورزان استان بوشهر با قیمت توافقی هر کیلوگرم 3 هزار و 300 ریال و در خارج از استان 4 هزار ریال از سوم دی‌ماه آغاز و تا دوم اسفند ماه ادامه داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623019
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.