به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت بالای اقتصادی و تجاری برخوردار است اظهار داشت: بر اساس ظرفیت‌های شهرستان دیر طرح‌هایی بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به حادثه بالا آمدن آب دریا در بندر دیر پرداخت و با تاکید بر جبران خسارت وارده به مردم به ویژه صیادان گفت: در رسیدگی به وضع حادثه دیدگان ناشی از بالا آمدن آب دریا در بندر دیر اولویت با تسریع در پرداخت مناسب خسارت و بازگرداندن مردم به زندگی عادی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از عوامل موثر در کاهش فشار روحی، ناراحتی آسیب دیدگان جبران خسارت آنها است تاکید کرد: آسیب دیدگان بندر دیر انتظار دارند که با پرداخت خسارت به زندگی اولیه خود برگردند و به شغل خود ادامه دهند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اعتبارات لازم از سوی دولت برای جبران خسارت به مردم بندر دیر اختصاص یافته است تاکید کرد: اکنون 30 روز از زمان تسهیلات در نظر گرفته شده برای جبران خسارت آسیب دبدگان این حادثه می‌گذرد اما هنوز به آنان پرداخت نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر پرداخت اعتبارات بلاعوض به خسارت دیدگان در بالا آمدن آب دریا در بندر دیر تصریح کرد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای جبران خسارتها کافی نیست و مسئولان باید اعتبارات لازم و کافی برای این کار مهم در نظر بگیرند تا مردم آسیب نبینند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر این نکته که مسئولان همیشه خود را خدمتگزار مردم می‌دانند گفت: مسئولان با مردم همدل هستند و اگر مردم آسیب و خسارتی ببینند برای رفع آسیب و حادثه گام‌های خوبی برمی‌دارند که جای قدردانی دارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه شهرستان دیر دارای ظرفیت بسیار بالای تاریخی و آمایشی فوق العاده توسعه است تاکید کرد: وضعیت کنونی شهرستان دیر با شرایط آرمانی فاصله دارد و مسئولان می‌توانند با برنامه‌ریزی و مدیریت کارآمد، این فاصله را کاهش دهند.

امام جمعه با تاکید بر اجرای شدن طرح پالایشگاه گاز در شهرستان دیر  افزود: این شهرستان به سبب نزدیکی به نفت و گاز استعداد راه اندازی پالایشگاه نفت را دارد و مسئولان استان و شهرستان برای احداث و راه اندازی این ظرفیت تلاش کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622858
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.