به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ فرج شجاعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه جرائم خشن در استان بوشهر کاهش یافته اظهار داشت:  فعالیت پلیس در استان بوشهر به گونه‌ای که امکان وقوع تخلف فراهم نیست که این مهم سبب کاهش جرائم خشن شده است.

وی با بیان اینکه فضای استان بوشهر برای متخلفان ناامن است تاکید کرد: کشف جرائم در استان بوشهر افزایش یافته به‌گونه‌ای که در کوتاه‌ترین زمان جرائم در استان بوشهر کشف و متخلفان دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری سارقان به عنف در بوشهر خبرداد و گفت: با تلاش پلیس استان بوشهر و همکاری و مشارکت مردم  باند پنج نفره سرقت به عنف در این استان متلاشی و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی با تشریح دستگیری باند سارق یاد شده است خاطرنشان کرد: یک تبعه افغانستانی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های بوشهر از فعالیت سارقان با چهار دستگاه موتورسیکلت و ضرب و شتم پرده برداشت.

وی با بیان اینکه 5 سارق این عملیات 15 میلیون ریال از مال باخته سرقت کردند افزود: سارقان یک دستگاه موتورسیکلت، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 15 میلیون ریال سرقت و از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه برای دستگیری سارقان تیم ویژه‌ای از کارآگاهان با تجربه تشکیل شد افزود:  پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی، یکی از افراد این باند شناسایی و در هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه  این متهم در بازجویی‌های فنی و دقیق اعتراف و چهار همدست خود را نیز معرفی کرد تصریح کرد: در همین ارتباط با یک عملیات منسجم و همزمان هر چهار متهم دستگیر و همگی به سرقت به عنف اقرار و قطعات اوراق شده موتورسیکلت مسروقه در منزل یکی از سارقان کشف شد.

شجاعی افزود: سارقان پس از دستگیری اقرار کردند که با تشکیل این باند قصد انجام سرقت‌های متعدد به این شیوه از اتباع افغانستانی را داشته‌اند که با هوشیاری کامل و بموقع، قبل از انجام سرقت‌های بعدی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622784
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.