به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی تولید و اشتغال در جمع مردم روستای چهارروستایی بندرریگ افزود: رای مردم همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند حق الناس است و مسئولان تمام تلاش خودرا در این زمینه بکار خواهند برد.
وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات باتوجه به توطئه های دشمنان اهمیت فراوانی برای نظام و انقلاب دارد.
فرماندارگناوه بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پر شور و با صلابت خود پای صندوق های رای نشان خواهند داد همچنان در راه نظام و انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده اند.
وی به خدمات 38 ساله نظام و دولتمردان اشاره کرد و گفت: نباید تلاش و زحمات ارایه شده دولت های متعدد را در دوران انقلاب نادیده بگیریم.
فرماندار گناوه سرکشی به روستاها را از اولویت های کاری دانست و افزود: تمامی مشکلات و کمبودهای روستاها در سرکشی ها جمع بندی و در برطرف کردن آنها تلاش خواهد شد.
بخشدار ریگ گفت: بیان آزادانه مطالبه گری و انتقادهای مردم در چنین نشست هایی از آرمان های انقلاب و نظام است.
مسعود شیرافکن افزود: برای پیشرفت و ساختن کشور باید همدل و یکرنگ بود و از هرگونه تخریب و سیاه نمایی که باعث یاس می شود، بجد پرهیز کرد.
وی بااشاره به اینکه دولت یازدهم از مظلوم ترین دولت های بعد از انقلاب است، گفت: دولت تدبیر وامید از بدو روی کارآمدن باوجود تحریم های ظالمانه و مشکلات مالی بسیاری از پروژه های نیمه تمام را که از دولت قبل برجای مانده تکمیل و به بهره برداری رساند.
بخشدارریگ ادامه داد: در روستای چهارروستایی چندین طرح ازجمله سالن ورزشی، خانه های قرآنی، ساختمان دهیاری اورژانس و بزرگراه نیمه تمام مانده بود که با تزریق اعتبار تکمیل شدند.
وی ادامه داد: بخش ریگ در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای توانست 274 درصد رشد داشته باشد.
حیدر سراجی زاده رئیس شورای اسلامی روستای چهارروستایی با تقدیر از خدمات نظام و دولت به این روستا به بیان مسایل و مشکلات منطقه خود پرداخت و گفت: آسفالت 25 هزارمترمربع از کوچه و خیابان ، دوربرگردان مناسب در فلکه ورودی، احداث چمن مصنوعی، اضافه شدن پزشک، فعال شدن بهزیستی، احداث مدرسه شهید احمدزاده، تکمیل بوستان بین راهی و جنگلی از عمده نیازهای مردم این روستا است که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.
روستای چهارروستایی از توابع بخش ریگ در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.