به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر افزود: رعایت بی طرفی، امانتداری و قانونمداری دست اندرکاران و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید ملاک کار قرار گیرد.
وی گفت: مردم شهرستان دیر درهمه عرصه ها حضوری فعال دارند و مشارکت 95 درصدی مردم در انتخابات گذشته گواه این ادعاست.
فرماندار دیر افزود: برای پرداخت خسارت حادثه دیدگان بالا آمدن آب دریا (سیش) در 29 اسفند سال گذشته 50 میلیارد ریال تخصیص یافته که در اسرع وقت به آنان پرداخت خواهد شد.
وی در باره دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران بیانکرد: حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال 1358 در فرمانی به شورای انقلاب اسلامی تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کرد و از آن موقع تاکنون سپاه در نگهبانی از دستاوردهای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و کار بازسازی کشور با موفقیت عمل کرده است.
اعتماد، در ارتباط با افتتاح بیمارستان دیر اظهارداشت: این طرح آماده بهره برداری است و تلاش داریم که در هفته سلامت آن را به بهره برداری برسانیم.
امام جمعه دیر گفت: مردم شهرستان در دلدادگی به اهل بیت زبانزد و گوش بفرمان مقام معظم رهبری هستند.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: شعار سال 96 باید با عزم جدی، تلاش و برنامه ریزی همه مسئولان محقق شود و برای یاس دشمنان اسلام در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم.
وی در ارتباط با حضور مردم در مراسم اعتکاف گفت: در مراسم اعتکاف امسال حضور مردم بویژه نسل جوان پرشور بود و بیش از 900 نفر در این مراسم شرکت داشتند.
7207/6043** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.