به گزارش ایرنا، سرهنگ فرج شجاعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک تبعه افغان با مراجعه به کلانتری 13 جلالی شهرستان بوشهر اعلام داشت که به عنوان پیمانکار درختکاری پارک لیان در کانکس پارک به همراه دوستش مستقر بودند که در ساعت پایانی شب پنج نفر با چهار دستگاه موتورسیکلت وارد کانکس شده و با آنها درگیر و هر 2تن را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
وی بیان کرد: این افراد پس از اینکه به زور و درگیری وارد کانکس شده، یک دستگاه موتورسیکلت، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 15 میلیون ریال را از آنان سرقت و از محل متواری شدند.
شجاعی افزود: پس از وصول پرونده به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، تیم ویژه ای از کارآگاهان با تجربه تشکیل و پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی ، یکی از افراد این باند شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی ادامه داد: این متهم در بازجویی های فنی و دقیق اعتراف و چهار همدست خود را نیز معرفی کرد.
شجاعی ادامه داد: در همین ارتباط با یک عملیات منسجم و همزمان هر چهار متهم دستگیر و همگی به سرقت به عنف اقرار و قطعات اوراق شده موتورسیکلت مسروقه در منزل یکی از سارقان کشف شد.
وی با بیان اینکه سارقان پس از دستگیری اقرار کردند که با تشکیل این باند قصد انجام سرقت های متعدد به این شیوه از اتباع افغان را داشته اند که با هوشیاری کامل و بموقع، قبل از انجام سرقت های بعدی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.