به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اشاره به طرح بوستان امید در استان بوشهر اظهار داشت: راه‌اندازی  یک سینمای رو باز در هر بوستان امید استان بوشهر مورد توجه است که این  مهم برای اجرای نمایش زنده و فعال شدن هنرمندان و تئاتر استان بوشهر  کمک بزرگی می‌کند و این کار فرصتی برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان است.

وی با تاکید بر ایجاد سینمای روباز در مدارس بیان کرد: با توجه به تدوین و اجرای طرح کانون پرورش فکری برای ایجاد سینمای روباز در مدارس، از طرح سینمای کانون به صورت سیار در مدارس استان  حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی استان بوشهر برای همکاری مشترک با کانون در زمینه‌های مختلف بیان کرد:  یکی از طرح‌هایی که آمادگی لازم فراهم است،  اجرای طرح سینمای سیار است که زیرساخت‌های فیزیکی این طرح  فراهم و ایجاد شده است.

سالاری با اشاره به ظرفیت مطلوب دهکده گردشگری بوشهر گفت: دهکده گردشگری بوشهر فرصت خوبی برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی و دانشجویی است که موضوع اردوگاه دانشجویی را با وزارت علوم پیگیری شده و برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی آماده همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم است.

وی تصریح کرد: برای زمین و اعتبار استانی برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در دهکده گردشگری مشکلی نداریم و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان این امر محقق می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی و سینما سیار در استان بوشهر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی لازم  وجود دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622352
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.