صادق صداقت روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات 150 میلیون ریالی با سود 5 درصد و بازپرداخت 15ساله است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این 25 فقره پرداخت تسهیلات برای تعمیر حمام و سرویس های بهداشتی و کمک بلاعوض به واحدهای نیمه تمام به میزان سه میلیارد و 200 میلیون ریال انجام گرفته است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر افزود: در سال جاری نیز برای شهرستان های مرزی و ساحلی تسهیلات 200 میلیون ریالی بازسازی و مقاوم سازی مسکن در نظر گرفته شده است که این شهرستان را نیز شامل می شود.
وی در ارتباط با اجرای طرح هادی روستایی گفت: هم اکنون طرح هادی روستایی در 22 روستا تهیه طرح و تکمیل شده و سه روستای دیگر نیز بازنگری شده است و در سال جاری 2 روستا طرح هادی آنها در دستور کار قرار می گیرد.
صداقت، در ارتباط با مسکن شهری بیان کرد: پروژه 118 واحدی دیر سال گذشته در دستور کارقرار گرفت که 68 واحد آن با پیشرفت 50 درصد اجرایی شد و مابقی در سال جاری اجرا می شود.
وی با اشاره به ماموریت های مهم و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: فراهم کردن مسکن برای نیازمندان، بازسازی مناطق آسیب دیده، تهیه، تنظیم و اجرای طرح هادی روستایی، مقاوم سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت در روستاها از جمله اقدامات این نهاد انقلابی به شمار می رود.
7207/6043** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.