به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت هفته معلم تجلیل از معلمان را از جمله برنامه‌های این هفته دانست و اظهار داشت: برای انتخاب معلم نمونه در استان بوشهر از میان 800 پرونده تکمیلی 115 معلم برتر در شهرستان‌ها و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بوشهر برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه معلمان نمونه استانی نیز انتخاب شدند تصریح کرد: پس از بررسی 150 پرونده متقاضی شرکت در برنامه معلم نمونه استانی 15 معلم نمونه استانی در مدارس دولتی و غیردولتی برگزیده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه هفته بزرگداشت معلم از 12 اردیبهشت آغاز می‌شود گفت: در نخستین روز برگزاری این هفته از مقام شامخ شهدای گرانقدر تجلیل و با آرمان‌های شهداء تجدید میثاق می‌شود.

کرمی با اشاره به نقش مهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در تعیین مسیر زندگی و آینده شغلی آنان تصریح کرد: دانش‌آموزان بر‌اساس استعداد، توانایی، آمایش سرزمینی و نیاز جامعه برای ادامه تحصیل در پایه دهم ‌هدایت تحصیلی می‌شوند.

وی از عملیاتی شدن هدایت تحصیلی دانش‌آموزان استان بوشهر خبر داد و گفت: هدایت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان بر اساس تعداد و امکانات مدارس استان بوشهر عملیاتی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه گرایش برای تحصیل در رشته علوم تجربی بیش از رشته‌های دیگر است، تصریح کرد: برای جذابیت در رشته‌های دیگر تحصیلی امکانات و تجهیزات مدارس از جمله  تجهیزات هنرستان‌ها به روز و توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621682
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.