به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، علی اصحابی ظهر امروز در نشست با مسئولان کارآفرینان امید استان بوشهر با تاکید بر توسعه اشتغال روستایی اظهار داشت: بر اساس ظرفیت‌های شناسایی شده تسهیلات کم بهره در اختیار کارآفرینان در روستاها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه اشتغال روستایی اقدامات مهمی انجام شده خاطر نشان کرد:  با پرداخت تسهیلات کم‌بهره به میزان 1500 میلیارد تومان  61 هزار فرصت شغلی در حوزه اشتغال روستایی ایجاد شد.

معاون مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای حمایت از کسب و کار و تقویت کارگاه‌های کوچک تولیدی پرداخت شده است تصریح کرد: در  برنامه هدف‌گذاری امسال توسعه اشتغال محلی و روستایی و طرح‌های مشارکتی مدنظر است که توسعه و حمایت صندوق‌های خرد از جمله برنامه‌های این صندوق است.

اصحابی از ایجاد 900 صندوق خرد در کشور  خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی زنان روستایی ایجاد 900صندوق خرد از برنامه‌های امسال صندوق کارآفرینی امید است.

وی بااشاره به  اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در قالب وام‌های کارفرمایی، پیش‌فرمایی و مشارکتی به متقاضیان پرداخت می‌شودافزود: فعالیت واحدهای تولیدی و کارگاه‌های کوچک در روستاها علاوه بر رونق اقتصادی در زمینه ایجاد شغل برای جوانان منطقه نیز بسیار مهم و اثر‌گذار است.

اصحابی تاکید کرد:  علاوه بر روستائیان و بانوان، جوانان تحصیل کرده می‌توانند با ایجاد تعاونی از فرصت‌هایی که صندوق کارآفرینی امید ایجاد کرده بهره مند شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621534
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.