به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی در میدان امام(ره) بوشهر با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، امام شهداء و شهدای نیروهای مسلح اظهار داشت: ارتش و نیروهای مسلح عنصر اقتدار در عرصه امنیت و یکی از عوامل مهم توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در یک کشور خاطر نشان کرد: کشوری که نتواند از حریم مرزی خود حراست و دفاع کند قطعا مورد تجاوز بیگانگان قرار می‌گیرد و فضای ملی آن کشور دچار هرج و مرج و عومل مزدور خارجی و شکست است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از توانمندی بالایی در عرصه صف، ستاد و تجهیزات به‌روز برخوردار است افزود: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با داشتن تجهیزات پیشرفته نرم‌افزاری، سخت افزاری، صف و ستاد از توانمندی بالای دفاعی و نظامی برخوردار است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروهای مسلح از توانمند بالای عملیاتی بهره‌مند است تاکید کرد: نیروهای مسلح با داشتن تجهیزات مدرن، پیشرفته و به‌روز یکی از عومل مهم امنیت و اقتدار در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه جهان استکبار به راحتی بدون توجه به قوانین شورای امنیت به کشورهای مختلف تجاوز می‌کند گفت: جهان استکبار اگر یک کشور دارای ارتش و نیروهای مسلح قوی و قدرتمند نباشد بدون توجه به قوانین شورای امنیت و بر خلاف قوانین بین‌المللی به راحتی به آن کشور تجاوز و حمله می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حمله نظامی آمریکا به سوریه بر خلاف قوانین بین‌المللی است تصریح کرد: آمریکا بدون اینکه شورای امنیت برای حمله نظامی به این کشور مصوبه‌ای تصویب کند در حمایت از تروریست و تقابل با دولت قانونی سوریه به این کشور تجاوز می‌کند.

صفایی بوشهری، جهان استکبار را جهان زور دانست و افزود: نیروهای مسلح قوی در عرصه سخت افزاری و نرم‌افزاری اگر در هر کشور در همه اضلاع هندسه دفاعی و نظامی وجود داشته باشد و مورد حمایت قرار بگیرد نفوذناپذیر می‌شود و هیچ قدرتی توانایی تجاوز به آن ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از اقتدار نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی تاکید کرد: جهان استکبار زبان زور دارد و برای ایستادگی در مقابل زورگویی آنها به نیروهای مسلح قوی و منسجم نیاز  و ضروری است که این از اندیشه‌های مهم مقام معظم رهبری است.

در این آیین یگانهای نمونه نیروهای مسلح استان بوشهر با برگزاری رژه توانمندی‌های نظامی و تجهیزاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620674
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.