به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، مهدی تارتار بعدازظهر امروز پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  بسیار خوشحالم که توانستم شادی هواداران تیم پارس جنوبی را فراهم کنم اظهار داشت: در این بازی هواداران به عنوان یار دوازدهم سنگ تمام گذاشتند که از آنان سپاسگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه به فکر دو بازی آینده هستم گفت: هنور به طور قطعی تیم پارس جنوبی به لیگ برتر صعود نکرده‌ که دو بازی آینده بسیار مهم  و نتیجه آن تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه آخرین بازی خانگی تیم پارس جنوبی جم با تیم بادران تهران است افزود:  آخرین بازی تیم پارس جنوبی جم با تیم بادران تهران در جم است که امیدواریم جشن صعود به لیگ برتر با پیروزی بر بادران تهران برگزار شود.

تارتار با بیان اینکه بازی امروز بسیار مهم و سنگین بود خاطر نشان کرد: بازی سنگینی بود و بازیکنان ریسک نکردند و در نیمه نخست  تیم حریف ارزیابی شد و در نیمه دوم با استفاده از نقاط ضعف تیم ملوان، به دو گل دست یافتیم.

وی با بیان اینکه چند موقعیت گل از دست رفت افزود: خدا را شاکریم که در این بازی سخت توانستیم سه امتیاز بازی کسب کنیم و صدر نشین جدول لیگ دسته اول شویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه  از 22 بازی بدون باخت یک رکورد به دست آورده‌ایم تصریح کرد: تیم پارس جنوبی جم  توانست در 22 بازی بدون باخت یک رکورد در لیگ دسته اول ثبت کند.

تیم پارس جنوبی جم باپیروزی 2 بر صفر در مقابل ملوان بندر انزلی 59 امتیازی شد و نام خود را در صدر جدول لیگ دسته اول ثبت کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620168
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.