به گزارش ایرنا، فرزانه مافی روز دوشنبه در نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات صندوق های خرد محلی در روستای بویری دشتستان از توابع استان بوشهر افزود: تشکیل صندوق های خرد منجر به افزایش مشارکت، جمعی کردن فعالیت زنان، ایجاد روحیه اعتماد به نفس، تلاش، پشتکار و موفقیت چشمگیر بانوان ایران زمین شده است.
وی یادآور شد: زنان و مردان روستا با آگاهی از منابع و ظرفیت های خود و استفاده صحیح از آن می توانند تاثیر بسزایی در معیشت خانواده و توسعه زندگی روستایی داشته باشند.
مافی بیان کرد: صندوق توسعه کسب و کار روستایی و حمایت از قشرهای آسیب پذیر در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و بهبود زندگی روستائیان تشکیل شده است.
مشاور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه بخش کشاورزی تصریح کرد: با تشکیل صندوقهای خرد محلی بجای انفرادی کار کردن، موفق نبودن در مقابل انبوه مشکلات و ناامیدی، با هم بودن و تجمیع سرمایه های خرد به بانوان روستا تفهیم می شود.
وی تصریح کرد: تلاش می شود با ایجاد شبکه بازاریابی گام دوم برای فروش محصولات روستائیان نیز برداشته شود.
مافی با بیان اینکه توجه به محرومان و مستضعفان در دولت تدبیر و امید جدی دنبال شده است گفت: در این دولت بانوان توانستند توانمندیها و پتانسیلهای خود را در سایه اعتبارات خرد شناسایی کنند.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با انجام چنین کارها و تقویت صندوقهای خرد محلی زمینه فقرزدایی از جامعه ایران اسلامی فراهم شود.
در این نمایشگاه بانوان تولید کننده و اعضای صندوق های خرد زنان روستایی استان با ارائه محصولات محلی خود بیشترین مشکلشان را کمبود حمایت مالی و معرفی و بازاریابی عنوان کردند.
6047/7213/1772 **خبرنگار: سیده حلیمه حسینی **انتشار: مجید ملازاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.