به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار اسماعیل قاآنی بعدازظهر امروز در همایش روحانیت، انقلاب و رسالت‌ها در بوشهر با اشاره به ابعاد دفاع در حکومت اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن بود که جنگ را با ما آغاز کرد و گرنه ما با کسی سر جنگ نداشتیم.

وی  با بیان اینکه دشمن جنگ در ابعاد مختلف با ما تجربه کرد، افزود: پس‌از اینکه در استفاده از اهرم سیاسی و تقویت منافقان داخلی و تحریک قومیت‌های مرزنشین و سپس جنگ 8 ساله نظامی، موفق به شکست ما نشد، به تهاجم نرم روی آورد و با همه توان تا امروز ما را مورد تهاجم خود قرار داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه ملت ایران در اوج محرومیت و تحریم، 8 سال  مردانه دفاع کرد گفت: در تمام این مقاطع، در مقابل هجوم دشمن دفاع کردیم و حتی توانستیم تهاجمات دشمنان را هم دفاع کنیم.

قاآنی اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس طوری عمل کردیم که توانستیم به دنیا اعلام کنیم که هر کس اهل مبارزه است، بیاید اینجا شاگردی کند و بفهمد که با اتکای به امکانات نیست که می‌شود جنگ را پیش برد.

وی ادامه داد: در اینجا بود که با یک تجربه عظیم، در کشور را به روی مظلومین و مستضعفین دنیا باز گذاشتیم و فصل جدید مبارزه ما با دشمن آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه رژیم صهیونستی همواره با شکست مواجه بوده تصریح کرد: روزی که ما داشتیم خرمشهر را آزاد می‌کردیم، آخرین روزی بود که رژیم صهیونستی از مرز خودش خارج‌ شده و از آن روزبه بعد، حتی یک متر هم نتوانسته از مرز خودش عبور کند و همواره با شکست مواجهه شده است.

قاآنی به جنگ سیاسی دیروز دشمن و جنگ اعتقادی اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر دفعه که دشمن سر جنگ را با ما آغاز کرده مردانه دفاع کردیم و به آنها درس دادیم.

وی با بیان اینکه برای دفاع از اسلام مرزی وجود ندارد  تاکید کرد: قوی‌ترین سلاح در برابر دشمنان نیروهای مومن، انقلابی، شجاع و ولایت مدار است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619023
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.