به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری عصر روز شنبه در بازدید از روند اجرای بیمارستان دیر که امام جمعه و شماری از مدیران اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، افزود: بیمارستان 56 تخت خوابی شهرستان دیر آماده بهره برداری است که باید در این چند روز باقی مانده سرعت و کیفیت ملاک کار قرار گیرد.
وی یادآورشد: مراحل ساخت بیمارستان دیر به اتمام رسیده و محوطه سازی باقی مانده که باید با حفظ کیفیت روند اقدام ها شتاب گیرد.
امام جمعه دیر نیز در این بازدید ضمن پرهیز از هرگونه شتاب زدگی در اجرای این طرح گفت: کار برای مردم و نسل آینده باید مطابق با استانداردهای لازم انجام شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مردم شهرستان دیر 28 سال از نبود بیمارستان حوصله و صبر کردند و این یک ماه دیگر هم حوصله خواهند کرد اما بیمارستان آماده و بدون عیب می خواهند.
مدیر راه اندازی بیمارستان 56 تخت خوابی امام هادی دیر نیز گفت: طراحی این بیمارستان به گونه ای است که متناسب با نیاز های آینده افق توسعه ای بسیار خوبی دارد.
دکتر حسن حیدری افزود: تاسیسات، تجهیزات و امکانات بیمارستان 56 تخت خوابی امام هادی دیر بروز و مدرن است تلاش می شود همزمان با هفته سلامت در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری برسد.
وی یادآورشد: این بیمارستان دارای بخش‌های مراقبت های ویژه، بستری، اتاق عمل، زنان وزایمان، مادر و کودک، آزمایشگاه، داروخانه، حسابداری، اورژانس، پزشک عمومی، جراحی عمومی، درمانگاه، رادیولوژی و سونوگرافی است.
بندردیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/ 6045** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.