به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر کنگان افزود: مردم این منطقه به عنوان میزبان صنعت از مسئولان انتظار دارند که محل زندگی و سکونشان نیز در کنار توسعه صنعتی رشد کند.
وی با اشاره به سفر 27 فروردین ماه جاری رئیس جمهوری به شهرستانهای کنگان و عسلویه برای افتتاح پنج فاز پالایشگاهی پارس جنوبی و چهار شرکت پتروشیمی اظهار داشت: انتظار اسنت رئیس جمهوری بررسی کند چه مقدار از دستورات و توصیه هایشان به وزارت نفت (در آیین افتتاح فاز 12 کنگان) در قبال میزبانان صنعت عملی شده است.
امام جمعه کنگان ادامه داد: سزاوار نیست در منطقه ای که در یک روز پنج فاز پالایشگاهی افتتاح می شود، جوانان تحصیل کرده اش از بیکاری رنج ببرند.
وی گفت: مردم کنگان و عسلویه توقع دارند رئیس جمهوری در سفر به منطقه دیداری مردمی داشته باشد و حرف مردم را نیز بشنود.
محمودی، در بخش دیگر از خطبه ها با اشاره به ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و پروسه تایید صلاحیت کاندیداها گفت: دستگاههای مسئول مواظب باشند با آبروی افراد بازی نشود.
وی خطاب به هیات نظارت و مراجع چهارگانه در باره تایید صلاحیت افراد برای شوراها گفت: هرگونه مسامحه کاری در تایید و یا رد صلاحیت افراد، حق الناس است و هر کسی در این زمینه سهل انگاری کند در دنیا بایستی پاسخگوی مردم و در آخرت در محکمه الهی باید جوابگو باشد.
محمودی افزود: اگر افرادی بر اثر مسامحه در تایید صلاحیت وارد عرصه انتخابات شوند، هر خطا و جرمی که مرتکب شوند آن دستگاههای مسئول و افراد دخیل در این مهم، شریک جرم هستند.
امام جمعه کنگان با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن به اثرگذاری و کارآمدی این نهاد انقلابی و یادگار امام بویژه در حوزه محرومیت زدایی اشاره و از خدمات بنیاد مسکن شهرستان تشکر کرد.
وی خواستار تکمیل طرح نیمه تمام مصلا شهر کنگان توسط بنیاد مسکن استان بوشهر شد.
شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر واقع است و بخشی از طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی در این شهرستان در دست اجرا و بهره برداری است.
7208/6043** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.