به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، علیرضا رئیسی ظهر امروز در بررسی روند اجرای بیمارستان 56 تختخوابی بندر دیر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های درمانی و بهداشتی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: با عملیاتی شدن طرح‌های  بازسازی، بهسازی و نوسازی مراکز بهداشتی درمانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر بخشی از این طرح‌ها به‌زودی تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان بندر دیر یکی از طرح‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است تصریح کرد:  با پیگیری‌های انجام شده روند تکمیل این مرکز درمانی تسریع یافت به گونه‌ای که بزودی این مرکز درمانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر  با بیان اینکه  بیمارستان دیر برای افتتاح در هفته سلامت با سرعت تجهیز می‌شود افزود: بیمارستان 56 تختخوابی شهرستان دیر با با سرمایه‌‌گذاری 300 میلیارد ریال با مشارکت وزارت نفت  ساخته و تکمیل شد که در هفته سلامت با حضور مقامات ارشد کشوری افتتاح می‌شود.

رئیسی از نصب تجهیزات در این بیمارستان خبرداد و خاطر نشان کرد:با تکمیل بخش ساختمانی بیمارستان 56 تختخوابی بندر دیر عملیات نصب تجهیزات تشخیصی و درمانی این بیمارستان برای بهره‌برداری عملیاتی شد.

وی  با بیان اینکه یکی از مطالبات به‌حق مردم دیر، تکمیل بیمارستان این شهر است  تاکید کرد: روند تکمیل و تجهیز این بیمارستان با جدیت در دست اجرا است به‌گونه‌ای که دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی با حداکثر سرعت در حال  نصب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه با تکمیل این بیمارستان، ارائه خدمات مطلوب درمانی به اهالی شهرستان دیر ارائه و تسهیل می‌شود گفت: همزمان با خریداری و انتقال تجهیزات درمانی و تشخیصی به شهرستان دیر، کار نصب تجهیزات در بیمارستان با حداکثر توان آغاز شده است.

رئیسی با اشاره به جذب 56 نفر کادر درمانی و پشتیبانی گفت: تعداد 40 نفر کادر درمانی بیمارستان طی آزمون استخدامی جذب‌شده و 16 نفر نیز کادر اداری و خدماتی نیز مراحل استخدامی خود را می‌گذرانند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های استاندار بوشهر در تکمیل بیمارستان 56 تختخوابی بندر دیر خاطرنشان کرد: پروژه ساخت بیمارستان 56 تختخوابی شهرستان دیر که عملیات ساخت آن متوقف‌شده بود  با تلاش و پیگیری‌های استاندار بوشهر به‌طور جدی مورد توجه قرار گرفت و آماده بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615234
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.