به گزارش ایرنا، علی جمادی روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلف های انتخاباتی در استان بوشهر افزود: شعبه های ویژه رسیدگی به پرونده های تخلف انتخاباتی با هدف سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده‌ها و تخلف های انتخاباتی تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: در این شعبه ها جرائم و تخلفهای انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شود.
جمادی بیان کرد: با تعامل و همدلی همه مسئولان تلاش می شود با تامین امنیت و سلامت انتخابات زمینه حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوقهای رای در انتخابات 29 اردیبهشت فراهم شود.
وی با تاکید بر اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی برای جلوگیری از وقوع جرم ضمن رعایت قانون در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تلاش می شود برای پیشگیری از تشکیل پرونده قضایی و کیفری در حوزه انتخابات تذکر و راهنمایی‌ های لازم به داوطلبان ارائه شود.
جمادی با بیان اینکه تخلف های انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رصد می‌ شود افزود: مطالب فضای مجازی در مورد انتخابات بر مبنای قانون و با همکاری دستگاه‌های مربوط رصد شده و با متخلفان برخورد می شود.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: صدا و سیما نقشی مهم در آموزش کاندیداها و تبیین موضوع انتخابات و جلوگیری از تخلف ها دارد.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.