به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین ناظر ظهر امروز در نشست مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با استاندار با قدردانی از توجه به زیرساخت‌های توسعه استان بوشهر اظهار داشت: حضور مستمر وزراء در استان بوشهر که نقش مهمی در حل مشکلات دارد حاصل پیگیری استاندار  و ارتباط با اعضای هیئت دولت است.

وی به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر در عرصه انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز بوشهر در مراحل تبینی، تهیجی، فراخوان، تبلیغی، انسجام و آرامش تدوین شده که تهیه کنندگان بر این اساس برنامه‌های خود را تولید و پخش می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، از تولید برنامه‌های انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز بوشهر خبرداد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان برنامه انتخابات 29 اردیبهشت، تولید کنندگان صدا و سیمای مرکز بوشهر 7 هزار ساعت برنامه رادیویی انتخاباتی تولید می‌کنند.

ناظر با اشاره به تولید 3 هزار و 500 دقیقه برنامه تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر در عرصه انتخابات گفت: علاوه بر تولید 3 هزار و 500 دقیقه برنامه تلویزیونی در عرصه انتخابات، 2 هزار و 500 دقیقه برنامه خبری در این حوزه تولید و  از شبکه استانی، ملی و بین‌المللی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید برنامه‌ها در صدا و سیمای مرکز بوشهر بر اساس گفتمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است افزود: تولید برنامه‌ها برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت پایه‌ریزی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه این رسانه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات 29 اردیبهشت برنامه‌ریزی کرده است گفت: هرچه فضای مجازی شرائط خاصی در جامعه در عرصه انتخابات ایجاد می‌کند ولی صدا و سیما با برنامه‌ریزی منظم و منسجم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تلاش می‌کند.

ناظر از راه‌اندازی چند استودیوی تلویزیونی برای انتخابات 29 اردیبهشت خبرداد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در صدد هستیم تا با بهترین کیفیت برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری و بیشتر مردم در استان بوشهر رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614108
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.