به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی جمادی ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر با قدردانی از همدلی و تعامل اعضای شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان بوشهر اظهار داشت: این تعامل و همدلی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای، امنیت و سلامت برگزاری انتخابات را تضمین می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم افزود: نامزدهای انتخاباتی باید برای جلوگیری از وقوع جرم ضمن رعایت قانون در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

جمادی با تاکید بر فراهم شدن بهترین وضعیت برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم تصریح کرد: برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌ها و دادسراهای استان بوشهر تشکیل شد.

وی با بیان اینکه جرایم و تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود تاکید کرد: با توجه به تشکیل شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در استان بوشهر به جرایم و تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر جلوگیری از بروز تخلفات در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: برای جلوگیری از تشکیل پرونده قضایی و کیفری در حوزه انتخابات با تذکرات و راهنمایی‌های لازم از تشکیل پرونده قضایی و کیفری جلوگیری شود.

جمادی بیان کرد: برای برگزاری منظم و قانونمند انتخابات در استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا از بروز تخلفات در این حوزه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رصد می‌شود افزود: مطالب فضای مجازی در مورد انتخابات بر مبنای قانون و با همکاری دستگاه‌های مربوطه رصد شده و با تخلفات برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه صدا و سیما نقش مهمی در آموزش کاندیداها و تبیین موضوع  انتخابات و جلوگیری از تخلفات دارد افزود:  با توجه به نقش مهم رسانه ملی در ارائه آموزش و تبیین تخلفات انتخاباتی، صدا و سیما  در جلوگیری از پیشگیری جرائم انتخاباتی نقش تاثیرگذاری دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 613859
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.